Kubki reklamowe pokryte kalką ceramiczną

Posted on

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki są popularnym gadżetem reklamowym, na zakup których decyduje się wiele firm – od małych, rodzinnych przedsiębiorstw, aż po międzynarodowe korporacje. To niezwykle uniwersalny produkt, który nigdy nie wychodzi z mody i stanowi świetną alternatywę dla długopisów czy koszulek. Wręczyć można je zarówno klientowi, jak i umieścić je w biurowej kuchni tak, by korzystać mogli z nich tak pracownicy, jak i osoby przychodzące do siedziby przedsiębiorstwa na spotkanie. Jednym ze sposobów tworzenia nadruków na kubkach jest kalka ceramiczna. Na czym polega ta metoda? Szereg przydatnych informacji na jej temat – poniżej.Jak tworzone są kubki reklamowe z zastosowaniem kalki ceramicznej? Jest to specjalny papier nasycony odpowiednimi związkami, na który nanosi się obraz – logo, hasło reklamowe czy dane teleadresowe, który ma zostać umieszczony na powierzchni gadżetu – czy to porcelanowego, czy porcelitowego. Taki wzór z powodzeniem nadrukować można także na filiżance.

Zanim kubki reklamowe zostaną pokryte nadrukiem, w pierwszej kolejności przygotowywany jest projekt. Następny etap to wydruk na papierze. Ten z kolei jest przenoszony na wybrany przedmiot. Kalka ceramiczna jest nakładana ręcznie. Następnie kubki trafiają do pieca i są wypalane w temperaturze około 800 stopni Celsjusza. Jedną z zalet tego typu kalki jest możliwość wykonania reklamy o dużej powierzchni. Możliwa jest tutaj także personalizacja. Przykładowo, każdy z pracowników może mieć kubek ze swoim własnym imieniem.

Kubki reklamowe pokryte kalką ceramiczną mają również inne zalety. Zalicza się do nich między innymi trwałość nadruku. Takie kubki bez obaw można myć w zmywarce oraz wkładać je do kuchenki mikrofalowej. Nie bez znaczenia jest również fakt, iż kalka ceramiczna pozwala na ozdobienie również wewnętrznej powierzchni kubka, jego dna czy spodu. Wadą takiego produktu jest między innymi ograniczona ilość linii (do 0,2 milimetra w pozytywie i 0,4 milimetra w negatywie) oraz wielkości pisma (nie więcej niż 7 punktów w pozytywie i 10 w negatywie).

Tags: , ,